Sunday, July 10, 2011

i stalk your profile when i miss u


kisah sedih aku.
kisah angan aku.
kisah tentang aku.
kisah hari aku.
kisah jalan hidup aku.
kisah aku ada kamu.
tp apakah engkau tahu??
entah..
ya aku rindu.
kau rindu aku??..entah..
bila rindu..
aku lihat kamu..
aku rindu..
aku tengok kamu..
tiada disamping aku tetap gembira..
gembira rindu yang sedih..
adakah engkau tahu..??
aku memikirkan kamu
adakah engkau begitu..??
persoalan aku..
aku pandang engkau..
aku lihat
aku tengok
oh hanya gambar...
cukup agaknya.
kau tahu??
entah..aku rasa kau tidak tahu..
mungkin hanya aku berseorang
dimana kamu..
aku tahu kau ada disana..
tapi tiada yang aku mampu mendekati kamu..
ini yang aku mampu..
stalk ur profile when i miss u:)




2 comments:

  1. kemain lagi design blog...

    ReplyDelete
  2. hehehe...ni biase2 je..ape yg ade kite gunakan..tp xboleh lwn blog anda..:)

    ReplyDelete