Tuesday, August 16, 2011

selamat berpuase semua...wah macm ramai yang follow aku..haha
tp xpew ini ruang aku suka hati den nk type..tak cengitu??..haha
maka bermulalah..
alah xtau plk nk type..
act sempena hari raya ini aku bercadang nak megecat bilik aku dengan warna merah plus kelabu...wah mesti lawa...bg aku la..tp ntah bile aku nk strt ni mls tol..nk beli cat mahal plk..hahhaa..
xpew kali ni aku mesti cat bilik aku..selamat berjaya petak..
disampin itu aku sedang dalam proses mencover lagu kau ilham ku dari man bai...aku pun xtahu dri mne dapat ilham tu...
mmg layan habis lagu tu..skg da bole sket..kne usaha lagi ni..skit hari lagi pasti bole punye..ape pon bole..haha
tapi klu ikutkan banyak lagu yang aku nk cover tp xcover2..sedap suara terlalu sedap kot...xxpew mybe aku aku record sume cover2 aku then aku burn dlm cd sebagai kenangan..sekian terima kasih..n lagi satu aku enjoy dengan kerja baru:)))))

No comments:

Post a Comment