Thursday, June 16, 2011

aku selalu terleka dengan angan sendiri...aku selalu megatakan..."aku dah hampir dah...lagi sikit jew lgi..."tp aku xsedar yg sebenarnya benda yg aku nmpk tu hnya bayangan. berlawanan dengan bayangan "nyata" yang sebenarnya masih lagi jauh daripada aku. aku rasa aku mula sedar bila aku tahu dimana kesilapan aku, byk kesilapan aku...tapi kesilapan aku aku yang plaing truk sekali adalah aku xpernah nak usaha untuk mendapatkan apa yang aku mahukan. ye mmg aku tau ape yang aku mahukan tapi bila mana aku hanya tahu apa yang aku mahu tapi tidak tahu macam mana nk usaha dapatkn nya..semuanya seakan hilang, seakan jauh. itu yang aku rasakan sekarang ni, semakin samar dan aku takut ia akan hilang dari pandangan aku disebabkan dengan cara aku yang sebergini rupa. aku juga takut jika aku terlalu mengejarnya dia akan lari lebih jauh sebb aku dah pernah cuba lakukan nya dulu. bila aku berkata seperti ini, bukan bermaksud aku nk perputus asa...entah atau mungkin mmg nk putus asa sebb aku xnmpak lagi apa yang aku katakan samar tadi. apa sebenarnya yang aku takutkan sebenarya...takut dengan diri sendiri kew?...mungkin ia salah satu faktornya...mungkin akan tiba massanya tuk aku mulakan langkah...langkah tuk aku terus apa yang dah aku mulakan...aku akan akhir kan nya...hmmm aku mesti berusaha tuk dptkn apa yg aku mahu...kalaupun ia bukan lah hak aku setidaknya aku dah berusaha mendapat kan nya...

5 comments:

  1. go for it... !!
    aja..aja...fighting!!! ^^

    ReplyDelete
  2. lucky gurl... ^^
    selalu2 la update blog yea..

    ReplyDelete
  3. hehehe....bertuahla sgt...baik sgt akn selalu update kn...kamu pun sme...

    ReplyDelete
  4. oraite... ^______________^

    ReplyDelete