Monday, June 20, 2011

impian.....















kereta aku ni:) ermm..impian apakah itu impian...daripada segi istilahnya impian adalah sesuatu harapan atau perkara yang hendak dicapai oleh seseorang itu. tapi org selalu cakap "follow ur dream...ahh aku xsetuju la...aku rase kite semua patot kejar impian tu...sebb kejar lebih cepat daripada klu kita follow u...cm i will follow u...

ok cukup la tuh...klu di ikutkan mcm2 impian yang aku nk kecapi, aku nak kejar...macam2 aku angankan...kadang2 macm mat jenin dah. tapi xde salahnya kan...cume perlukan banyak usaha lagi. ok aku masih igat lagi ape yang dikatakan oleh ahli motivasi tu...die cakap... setiap benda yang kita cakap adalah magnet(aku rase same seperti doa)...dengan kata mudah jika kita kata kereta mini copper ni akan jadi milik aku...n kita selalu ulang benda tu mungkin suatu hari nanti ia akan jd milik kita. ni semua mainan minda kita.:)

aku akan update lagi pasni..

No comments:

Post a Comment